Serigala


 

Deel
 

 Irini

Ga naar beneden 
Kai
Administrator

Kai


Irini Empty
BerichtOnderwerp: Irini   Irini Emptyvr feb 19, 2016 12:29 am


Hi!

Dacht laat ik mij ook maar eens weer voorstellen hier.
Mijn naam is Irini en ben (alweer) 19 jaartjes oud en ben al redelijk wat jaren actief aan het RPG'en. Ik doe momenteel mijn best om te studeren (International Business and Management) in Groningen en dat doe ik nu al bijna twee jaar. Hier woon en leef ik Grunn samen met mijn blonde wederhelft die eveneens haar vrije uurtjes regelmatig doorbrengt in de RPG. (Wie dat is mogen jullie zelf raden) Van Origine kom ik uut Drenthe waar ik in de weekenden regelmatig nog kom om m'n voorraden aan te vullen.

Heb in twee huisdieren. Eentje daarvan is een hond die nu 12 jaar oud is. Geen idee wat voor ras het is, maar hij heeft een skitterend koppie, maar een spuuglelijke achterkant. Jammer genoeg heeft hij nu tumoren en zal het waarschijnlijk niet heel lang meer duren voordat hij daar echt last van krijgt. Daarnaast ontferm ik mij sindskort over een Russisch Dwerghamstertje die (niet) luistert naar de naam Pjotr. We hebben hem vandaag z'n geslacht beoordeeld en ik heb mogen constateren dat het een echt mannetje is.

M'n interesses liggen toch wel in uitgaan, eten (doe ik ongeveer 24/7), voetbal (vooral kijken), reizen en baarden. Toch wel ongeveer twee keer in de week haal ik m'n dansmoves weer tevoorschijn en mag iedereen m'n dansjes weer bewonderen. Daarnaast ben ik nogal dedicated aan een bepaalde voetbalclub, Real Madrid. Ik mis vrijwel geen enkele wedstrijd en uitslagen hebben ook vaak veel invloed om m'n mood. Een interesse die veel mensen met mij delen is toch wel reizen. Nederland is maar saai, dus ben ik graag buiten de grenzen van deze staat te vinden. Afgelopen jaar heb ik tijd gespendeerd in Zuid-Afrika, Salzburg, Athene en Londen. Baarden heeft volgens mij geen verdere uitleg nodig...

Vragen zijn wel welkom...

Mvg


Laatst aangepast door Kai op zo dec 04, 2016 3:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

Irini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irini   Irini Emptyvr feb 19, 2016 12:36 am

Als we elkaar steeds elkaar's wederhelft noemen, denkt iedereen dat we lesbisch zijn .___.
Wat natuurlijk ook zo is.

Nou ja, je welkom heten lijkt me overbodig want ik kan vijf stappen doen en dan sta ik naast je dus uhm...

nu moet ik je wel vragen om een afbeelding van jouw ideale baard.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Irini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irini   Irini Emptyvr feb 19, 2016 12:42 am

wat heb jij grote benen dan voor zo'n klein meisje

hoofd en lichaam enz mag er ook wel bij
Irini Tumblr_nnfguyIEnI1roqa2ko2_r1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Irini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irini   Irini Emptyvr feb 19, 2016 1:02 am

Hi Irini, welkom Irini.

Ik ben een keertje uit geweest in grunn en toen zag ik Epke Zonderland, heb jij Epke wel eens gezien? Sorry, ik weet niks over Groningen behalve weilanden en dat een paar vrienden en vrienden van vrienden van mij uit Groningen komen c':

En dan nog een vraag, wat is je sterrenbeeld?


P.S Real sucks
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Irini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irini   Irini Emptyvr feb 19, 2016 10:10 pm

epke heb ik nog nooit gezien nee, maar volgens mij komt die uit friesland
maar groningen is best cool en omringd door weilanden

mijn sterrenbeeld is maagd

oh en je bent je verstand verloren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Irini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Irini   Irini Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: