WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Administrator
Pawprints (₱) : 662
Roedel : Follow the leader, leader. Follow the leader! [Shadows]
Leeftijd : 7 AND STILL COUNTING
Partner : Craig
Profiel bekijken

Series

op do feb 18, 2016 11:32 pm
Hii!

Ik neem aan dat iedereen van jullie wel eens een serie gekeken heeft (of 100).
Daarom vroeg ik mij dus af wat jullie zoal kijken/aanbevelen/afraden.

Zelf kijk ik vooral veel series op Netflix/HBO (gezegend met een abonnement op beide)
Ik zal even een lijstje maken van wat ik allemaal kijk;
- Game of Thrones (!)
- Vikings (!)
- Breaking Bad (!)
- Spartacus (!)
- Orphan Black
- Black Sails
- The 100
- Reign
- Rome
- The Last Kingdom
- Marco Polo
- Geordie Shore

En ik heb ook nog een lijstje klaarliggen met wat ik nog ooit wil gaan kijken.
Maar ik hoor graag van jullie wat jullie zoal volgen/kijken hihi

mvg

Leeftijd : 2,5
Partner : I promise that i will always be the light in your darkness.
Profiel bekijken

Re: Series

op do feb 18, 2016 11:40 pm
Ik hou van series. Kan er uren naar kijken en dagen lang achter elkaar <3

Dit kijk ik / heb ik gezien

- Sons of Anarchy
- Game of Thrones
- Prison Break
- Under the dome
- Once upon a Time
- Teen wolf
- 4400
- Agent Carter
- Breaking bad

En ik heb er nog veel op m'n lijst staan, alleen te weinig tijd :3

I think part of the reason why we hold on so tight

is because we fear something so great won't happen twice.
Pawprints (₱) : 48
Roedel : Don't cross the line
Leeftijd : 6 Years
Partner : Before you play with fire, do think twice. And if you get burned, well baby, don't you be surprised.
Profiel bekijken

op do feb 18, 2016 11:43 pm
-The 100 Kan ik niet meer zien :'(
-Under the dome
-My cat from hell
-Cesar milan (Documentaire)
-Catfish
-Soms Ex on the beach (Zo grappig :') )
-NCIS
-Dexter

Oke het zijn niet echt serries, maar kom

Laatst aangepast door Pierce op vr feb 19, 2016 12:22 am; in totaal 2 keer bewerkt

Roedel : eat it up & crown it, you're fucking welcome [shadows alpha]
Leeftijd : 7.
Partner : I'll fight your dad in the parking lot.
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 12:18 am
Dit zijn alle series die ik kijk of ooit gekeken heb, plus een korte beschrijving, genre en mijn rating c: Heb de score even leuk in hoeveel van de 5 hartjes gedaan ~

• American Horror Story - drama, horror - Elk seizoen een ander verhaal met nieuwe karakters. Eng, vermakelijk, maar de seizoenen verschillen wel veel qua kwaliteit.
  • Archer - animatie, comedy - De animatie is best raar, maar de verhalen, running gags en de karakters zijn gewoon zo raar dat het blijft hangen.
  • Arrested Development - comedy - Het duurde even voor ik erin kwam, maar toen vond ik het ook echt hilarisch.
  • Arrow - thriller, superheld, mysterie - Hier ben ik na een aantal afleveringen mee gestopt want ik vond het gewoon niets aan.
  • Bob's Burgers - animatie, comedy - Niet mijn favoriet, maar wel amuserend om even snel tussendoor te kijken. De idiote karakters zijn het hoogtepunt van de serie.
  • Breaking Bad - actie, thriller - Echt een heel goed verhaal, naar mijn mening één van de beste series ooit gemaakt. Het is ongelooflijk spannend, en de hoofdpersoon zorgt echt voor een morele tweestrijd.
  • Californication - comedy, drama - Ik begon te kijken voor de humor, maar het verhaal is eigenlijk ook heel sterk. En je moet tegen veel naakte vrouwen kunnen.
  • Game of Thrones - actie, drama, fantasy - Begon heel goed, maar wordt naar mijn mening wel steeds minder. De karakters zijn heel goed uitgewerkt in het begin. Het verhaal is heel goed geschreven in de eerste seizoenen, al kan het wel wat ingewikkeld zijn om alles meteen te begrijpen.
  • Hannibal - drama, horror - Heel goed geschreven, misselijkmakend eng en een psychologische horror. Eén van mijn favoriete series.
  • Hawaii Five-O - actie, drama - Eigenlijk een typische politieserie. Heel bijzonder is het niet, maar vermakelijk wel. Plus Alex O'Loughlin is best fijn om naar te kijken.
  • House, MD - medisch drama -  House is een geweldig karakter, maar dat geld zo'n beetje voor alle karakters in deze serie. Alle acht seizoenen waren gewoon hartstikke goed en het einde was echt prachtig om te zien. Eén van mijn all-time favorites.
  • How I Met Your Mother - comedy, drama - Een leuke comedy over een groep vrienden. De negen seizoenen kijk je met gemak weg, maar daarop kom je een heel teleurstellend einde tegemoet.
  • It's Always Sunny in Philadelphia - comedy - Ongelooflijk dom en hilarisch, dit is één van mijn favoriete comedy's. De hoofdpersonen zijn gewoon allemaal ongelooflijke klootzakken en dat maakt alles heel leuk.
  • Jessica Jones - actie, mysterie, superheld - Een hele onbekende superheldin van Marvel, maar Netflix heeft haar TV-serie extreem goed uitgewerkt. Ik heb het hele seizoen binnen een week uitgekeken, en David Tennant is echt een geweldige villain.
  • Modern Family - comedy - Een hele goede comedy om gewoon heel snel weg te kijken. De afleveringen zijn leuk, grappig, lief en het kijkt gewoon heel makkelijk.
  • New Girl - comedy, drama - Simpele, maar hele leuke feelgood-comedy. Deze maakt me vaak aan het lachen, voornamelijk omdat de humor zo ongelooflijk flauw is.
  • Orange is the New Black - comedy, drama - Hele mooie serie die voornamelijk licht werpt op vrouwelijke karakters, wat ik voor de verandering ook wel leuk vind. Ieder nieuw seizoen kijk ik in één weekend helemaal af.
  • Orphan Black - mysterie, thriller - Deze serie vind ik echt heel interessant. Het onderwerp is goed, de karakters zijn stuk voor stuk heel interessant. Ik vind het echt een aanrader.
  • Penny Dreadful - bovennatuurlijk, horror - Om eerlijk te zijn kijk ik dit alleen voor Josh Hartnett. Het verhaal is wel oké, maar niet extreem goed. Geen must-watch, tenzij je Josh Hartnett's kont wil zien.
  • Pretty Little Liars - mysterie, thriller - In het begin vond ik het wel spannend, al is het natuurlijk wel een tikkeltje uitgerekt. Ik vind het niet zo interessant meer en eigenlijk heb ik het gevoel dat ik een naar een stel twaalfjarige meisjes zit te kijken dat geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. De spanning is er zo onderhand wel van af.
  • Spartacus - actie, drama, historisch - Dit is denk ik hands down mijn all-time favorite. Van begin tot eind een steengoede serie, zeer interessant onderwerp en de cinematografie lijkt op die van de film 300. Het is gewoon één grote tragedie, maar wel één die het waard is om te kijken.
  • Sons of Anarchy - actie, misdaad - Het gaat over een motorbende, niks voor mij. Eigenlijk begon ik met kijken vanwege de hoofdpersoon, maar uiteindelijk vond ik het echt een geweldige serie.
  • Suits - advocaten, drama - Het is eigenlijk niet veel bijzonders en ik had ook niet gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar het blijft toch hangen.
  • Supernatural - bovennatuurlijk, drama - Het begint heel leuk: twee broers die samen urban legends achterna gaan. Na seizoen vijf wordt het naar mijn mening steeds slechter. Na seizoen acht ben ik gestopt.
  • The Boondocks - animatie, comedy - Een animatieserie over een zwarte familie die in de 'blanke' suburbs woont. Hilarische serie en geeft op grappige wijze weer hoe zwarte en blanke cultuur met elkaar botsen.
  • The Walking Dead - horror, bovennatuurlijk - Dit is een beetje wisselvallig voor mij: soms kijk ik hele seizoenen in één sitting en vervolgens doe ik weer maanden over één aflevering. Heel spannend, heel bloederig.
  • Unbreakable Kimmy Schmidt - comedy - Een heel apart verhaal, niet de meest hilarische comedy, maar hij is op zich wel leuk.
  • Vikings - actie, historisch - Ik keek het voornamelijk voor de hoofdpersoon, maar het verhaal is ook heel goed. Heel interessant onderwerp als je van geschiedenis houdt, historisch heel correct.

Leeftijd : 3,5 years
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 12:42 am
- Breaking Bad
- The Walking Dead
- Teen Wolf
- American Horror Story
- Black sails
- Vikings
- Hannibal
- How I met your mother
- Shadow hunters
- Better call Saul
- Arrow
- The Vampire Diaries
- Orange is the new black
- Lie to me
- Falling skies
- Criminal minds
- Hannibal
- The Originals
- From dusk till dawn
- Supernatural

Roedel : OKami
Leeftijd : 5 jaar
Partner : there is no fear in het (Amatariseu)
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 6:57 pm
Ik kijk naar:

Merlin
The fresh prince of Belair
The walking dead
teen wolf
Game of thrones (Wil ik mee beginnen)
Zoo (Momenteel op de tv)

Pawprints (₱) : 16
Roedel : Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it
Leeftijd : 6 yrs
Partner : All good things come to an end, but I just want to know when they begin
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 7:12 pm
- Supernatural
- Doctor Who
- Merlin
- Jessica Jones
- Teen Wolf
- The Musketeers
- ZOO
- Torchwood (laatste seizoen is het best. De rest was vrij shitty maar stiekem toch best leuk xD )
- The 100 (nog niet zo ver mee)
- Outlander (ook nie ver mee)
- Galavant
- Once Upon A Time (ook niet ver mee)
- Game of Thrones (4 eps gezien, vond het echt helemaal niets)
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood &
- One Piece (beide anime, maar ik kan er nog steeds van genieten)

Op de planning:
- Arrow
- The Flash
- Sherlock
- Da Vinci's Demons
- misschien een paar eps classic who voor de grap

Sucic - Aedan - Fenris
Pawprints (₱) : 378
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 7:18 pm
Ik volg ook nog the musketeers. Kan niet wachten op seizoen 3

Pawprints (₱) : 21
Roedel : Not wanted, but needed
Leeftijd : 3 months
Partner : The more lies I tell, the more fun I have
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 8:35 pm

• Doctor Who
  • Sherlock
  • Daredevil
  • Jessica Jones
  • The Musketeers
  • Merlin
  • Criminal Minds
  • Arrow
  • Supernatural
  • Teen Wolf
  • Forever

En dan staan er nog erg veel op mijn planning

Because I'm lazy:

Code:
<blockquote><blockquote><blockquote>
[justify][sub]
[b][/b]

[/sub][/justify]
</blockquote></blockquote></blockquote>

Pawprints (₱) : 46
Roedel : It is far better to be alone, than to be in bad company.
Leeftijd : 3 Years
Partner : You can't blame gravity for falling in love.
Profiel bekijken

op zo feb 21, 2016 4:51 pm
- Merlin (duh Smile )
- The Musketeers
- Black Sails
- Once upon a time
- NCIS
- Sherlock
- Game of Thrones
- Criminal Minds
- Zoo
- The Big Bang Theory
- House
- Vikings
- New Girl

Op de planning:
- DareDevil
- The Walking Dead
- Da Vinci's Demons

Laatst aangepast door Merlin op do sep 01, 2016 8:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Roedel : Maybe...someday...who knows~
Leeftijd : 4
Partner : I love me, myself and I.
Profiel bekijken

op zo feb 21, 2016 5:05 pm
Even een lijstje van wat ik zie, sowieso dat ik wat vergeten ben xD

- Teen wolf
- The 100
- Hemlock Grove
- Marvel's Agents of SHIELD
- Grimm
- How To Get Away With Murder
- Daredevil
- Sherlock
- Doctor Who
- Lost
- Dexter
- Galavant
- Shadowhunters
- The Walking Dead
- Hannibal
- American Horror Story
- Game of Thrones
- Jessica Jones
- Heroes
- Legend of the Seeker
- Mr. Robor
- Dracula
- Revelution
- Penny Dreadful
- Scream (Zeker een aanrader)
- Supernatural
- The Shanara Chronicles
- The Originals
- Z nation
- Criminal Minds
- Once Upon a Time
- Arrow
- The Flash

Pawprints (₱) : 378
Profiel bekijken

op vr mei 13, 2016 8:49 pm
Ik heb besloten, dat ik seizoen 1 van Game of Thrones ga kijken

Pawprints (₱) : 18
Leeftijd : 1.5 jaar
Profiel bekijken

op vr maa 03, 2017 8:21 pm
Iemand hier die RuPaul's Drag Race kijkt? Nee?

Ik kijk haast teveel series om op te noemen, maar omdat t er in m'n voorsteltopic ook al over ging, was ik toch wel nieuwsgierig~

Ik ben momenteel Sleepy Hollow aan t kijken, vind t tot nu toe een leuke serie! Daarvoor Van Helsing, maar daar is pas 1 seizoen van op Netflix dus daar was ik natuurlijk zo doorheen....

Zal eens een keer een lijstje maken van wat ik kijk of gekeken heb, ben ik nu te lui voor~

Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: