Serigala


 

Deel
 

 Familiar Face (Scarleg)

Ga naar beneden 
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptywo feb 17, 2016 6:44 pm

What's wrong with me?
Emaya kwam aan bij een plaats, een begraafplaats. Dit hele gebied was echt een soort van kopie van Wolf Story. Ze had haar moeder nog niet gezien, maar ze was nog niet het volledige gebied doorgewandeld, dus was een ontmoeting ook nog niet nodig.
Een bekende geur kwam haar neus binnen. Apart, bijna de helft van Wolf Story was hiernaartoe verhuisd. Allemaal meegenomen door mensen? Was dat niet heel erg veel? Emaya schudde haar kop en richtte zich op de geur. Hij was bekend, maar ze had echt absoluut geen idee van wie de geur was. Niet van een Shadow. Wacht, wat? Papa? Scarleg? Ze keek even ongelovig voor zich uit. Niet dat ze veel zag. Het was vandaag mistig, ze kon niet verder dan twee meter kijken. Ze volgde de geur en uiteindelijk zag ze een witte schim. Ze wist dat ze voorzichtig moest doen, en ze wist ook dat haar moeder hier heel blij mee zou zijn. "Pardon? Mag ik wat vragen? Ben jij toevallig Scarleg?" zei ze zacht. Na een korte stilte trok ze haar bek weer open. "Papa?" Haar blauwe ogen glansden hoopvol, iets wat al jaren niet meer zichtbaar was geweest.
Or is it you?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptywo feb 17, 2016 9:21 pm

Scarleg had al die tijd hier rond gelopen, opzoek naar eten voor hem en Celegon. Zijn broer was iets aan het m maken voor hun twee, wat Scarleg nog niet mocht zien. Vreemd, maar goed. Met de jacht technieken die hij had geleerd van zijn broer moest het wel lukken. Meestal faalde hij enorm bij het vangen van eten, ze hoorde hem namelijk al van verre aankomen. Maar nu, met deze technieken had hij simpel een hert gevangen. Een geur kwam zijn neus binnen, een bekende geur. Deze had hij al zoveel keer geroken. De wolf kwam steeds dichterbij. De mist was zo goed dicht dat je amper twee meter voor je uit kon kijken. De geur werd sterker, hoewel je niks voor ogen kon zien, keek de reu om zich heen en zag plots een wolf zijn kant opkomen. "Pardon? Mag ik wat vragen? Ben jij toevallig Scarleg?". vroeg de wolf zacht. 'Ja, ik ben Scarleg hoezo?'. Deze wolf moest hem hebben, en wat ze ook wou. Scarleg zou haar helpen. Na een korte stilte begon de wolf weer te praten. "Papa?" . Papa? Zei ze dat nu serieus? Scarleg bekeek de wolf voor hem is goed, en snoof nog eens in de lucht. Was dit een van zijn kinderen? De reu liep een stukje naar de wolf toe, zodat hij haar wat beter kon zien. Nu werd het wel heel duidelijk. Haar blauwe oogjes fonkelde vrolijk. Emaya? Had ze hem weer gevonden. 'Emaya ben jij dat echt?'. Was ze hier ook naartoe gekomen? Waarom? Zelf wist hij niet waarom hij weg was gegaan, maar die vraag kreeg hij vast wel naar zijn hoofd geslingerd van zijn dochter. Nu ze elkaar weer hadden gevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptyvr feb 19, 2016 11:46 am


Het was hem echt. Ongelooflijk hoe veel wolven er waren verhuisd naar Serigala. "Emaya, ben jij dat echt?" Emaya knikte enthousiast, en kwam iets dichterbij zodat ze haar vader volledig kon zien. "Wat doe jij hier? Wist je dat mam hier ook is?" vroeg ze en ze ging zitten. Oké, ze had het fout gehad. Serigala was wel degelijk een gebied met bekende wolven. De Shadows, haar moeder, Scarleg. Was Reicho hier ook? Ze had hem nog niet gezien. Of geroken. Een zachte windvlaag gleed door haar dikke, wollige, witte vacht, maar het was niet echt koud. Ook niet omdat ze warm was vanbinnen. Ze was niet voor niets half poolwolf!
Kort xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptyvr feb 19, 2016 7:30 pm

Nadat Scarleg had gevraagd of zijn dochter voor zijn neus stond, Knikte Emaya enthousiast. Dit was echt zo gaaf! Bijna de hele familie van Scarleg was hierheen verhuisd. "Wat doe jij hier? Wist je dat mam hier ook is?" vroeg ze en ging zitten 'Ik ben hierheen gegaan, omdat bijna alle wolven in Wolf Story weg zijn gegaan, toen had ik daar ook bijna niks meer te zoeken. En ja, ik weet dat Amatariseu hier ook is. We hebben elkaar al ontmoet. En weet je wat nog leuker is? Dit wist ik ook pas sinds ik hier zit. Ik heb nog een half broer, ben ik hier tegen gekomen'. Hij was blij, blij dat hij zijn dochter weer had gevonden. 'Wat doe jij hier? En heb jij Reicho al gezien? Ik nog niet namelijk' Er kwam een zachte windvlaag, en waaide door de witte vacht van de twee wolven. Maar koud was het niet. Scarleg ging zitten, en keek zijn dochter aan. Wat was ze groot geworden, de reu had haar ook al zo lang niet meer gezien. Het leken wel jaren, en jaren. Sinds de albino Wolf Story had verlaten, was zijn familie achter gebleven. En had de reu zijn familie dus niet meer gezien. Tot nu dan, nu kwamen ze weer een voor een, naar hem toe gedruppeld. En ging Scarleg de zelfde fout maken als in WS. Nee, die fout had zijn ogen geopend, het ging niet nog een keer gebeuren. 'Ik ben zo blij dat ik je gevonden heb Emaya. En nu laat ik je niet meer alleen. Dit beloof ik je' en de reu gaf de teef een likje over haar neus
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptydo maa 03, 2016 1:03 pm


Haar vader vertelde over een halfbroer, en vroeg meteen erna naar Reicho. Emaya schudde haar kop. "Volgens mij is Reicho nog in Wolf Story..," zei ze zacht. Wat nou als de mensen Wolf Story zouden overnemen? Wat zou er dan gebeuren met haar broertje? Wat als.. Wat als... Ze zuchtte zacht. Nu was ze allebei haar broertjes kwijt. Dankzij de mensen.. En Kyerean. Kye, of beter gezegd Icandor, had Ayero vermoord. Het was wreed, wreed om een jonge pup, zo onschuldig, te doden. Kyerean kon niet meer terug. Zij had nog niks verkeerd gedaan, maar Icandor had te veel gedaan om nog geliefd te zijn. En als Reicho niet zou vertrekken was de kans ook groot dat hij zou sterven. Iedereen maakte fouten, zij ook. Maar door haar fout had ze geen dag kunnen zeggen tegen haar broertjes. De kans was al vrij groot dat Reicho.. Ze wou het niet denken. Er was nog hoop, hoop voor haar, hoop voor iedereen. Voor Rei. Reicho was de wijze geweest van de drie, de intelligente. Met hem kon je plezier hebben, maar ook goed leren. Ayero was hyper, vrolijk en altijd positief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptydo maa 03, 2016 5:14 pm

Emaya schudde haar kop "Volgens mij is Reicho nog in Wolf Story..," Scarleg zuchtte eens diep. Als hij nog daar was, hadden de mensen hem allang vermoord. De spijt ging weer door zijn hoofd Had hij zijn zoon mee moeten nemen? Wat was er gebeurd als Scarleg bij zijn zoon was gebleven? De reu schudde deze gedachte uit zijn kop. Nee, er was nog hoop. Reicho was een wijze wolf, als hij een val kon zetten, dan was hij het wel. Hopelijk zou hij kunnen ontsnappen en hopelijk zou hij dan hierheen komen. Hij keek zijn dochter aan, en likte over haar neus. 'Ben blij dat we elkaar weer hebben gevonden. En ik wil je nooit meer verliezen' Ayero was vermoord, dat deed hem verdriet. En om te spreken over zijn andere zoon. Mocht hij het eigenlijk wel zoon noemen? Nee, Kyerean was een monster geworden. En hoefde hem ook nooit meer te zien. Hij had veel gevechten met zijn zoon gehad. Was het zijn schuld? Die vraag spookte door zijn hoofd, toen hij aan zijn zoontjes dacht. Alleen zijn dochter was nog over. En het zou niet nog eens gebeuren. De witte albino was duidelijk veranderd. Iedereen die hem kent zag het. 'Weet je. Soms heb ik het gevoel dat ik terug moet voor Reicho. Om hem te helpen' zei hij, op normale toon. Soms voelde hij zich een slechte vader. Dat hij er niet is geweest vroeger. Plots keek hij naar zijn dochter en zei 'Het spijt me dat ik er niet altijd voor je ben geweest. Ik hoop dat je me dit kunt vergeven'. Dit zei hij vanuit zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptydo maa 17, 2016 8:47 am


Haar vader begon zich te verontschuldigen. Hij hoopte dat.. Nee. Zij was degene die wat fout had gedaan. Haar vader had er sowieso niet voor haar kunnen zijn toen zij bij de Shadows hoorde. Herinneringen stroomden haar toch al overvolle kop binnen. "Nee pap. Jij hebt niks fout gedaan. Ik was degene die de fout maakte om te veranderen. Jij probeerde te doen wat juist is, en als jij tijd alleen nodig hebt is dat niet onjuist. Jij bent een goede vader. Ik ben gewoon een vreselijke dochter geweest," zei ze zacht. "En Reicho red zichzelf wel. Hij is slim," mompelde ze erachteraan. Haar lichtblauwe ogen glommen en staarden diep in die van haar vader. Ze had zijn uiterlijk geërfd, en haar moeders innerlijk. Ze was mini-Scarleg, maar dan een teef en niet meer zo mini.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Emptydo maa 17, 2016 9:45 pm

"Nee pap. Jij hebt niks fout gedaan. Ik was degene die de fout maakte om te veranderen. Jij probeerde te doen wat juist is, en als jij tijd alleen nodig hebt is dat niet onjuist. Jij bent een goede vader. Ik ben gewoon een vreselijke dochter geweest," zei zijn dochter, Scarleg lachte fijn om te horen, dat zijn dochter hem een goede vader vond. Dan hoefde hij er niet meer aan te denken. 'Nee, Emaya. Jij bent geen slechte dochter geweest. Je hebt gedaan waarvan jij gelukkig werd. Dat is alles wat je moet doen, en misschien was dat niet de beste keuze, maar je hebt er wel van geleerd en Misschien ben ik dan ook wel een goede vader. Ook al denk ik soms van niet'. "En Reicho red zichzelf wel. Hij is slim," mompelde ze er achteraan. 'Dat is zo, Reicho is slim' Ze keek diep in haar vaders ogen. Ze had het uiterlijk van hem. Emaya was een beetje mini hem. Maar dan een teef, en veel groter. Maar in de ogen van de albino reu bleef ze altijd klein. Scarleg gaf zijn dochter een lik over haar kop, en ging zitten. En waste zijn witte pezen schoon.

Het werd overdag warmer, en 'nachts was het ook niet meer zo koud. Dit was fijn, beter dan al die kou en sneeuw, en wat ze noemde 'regen'. Daar werd je nat van, en dan begon de wind ook nog eens te waaien. Zodat je het nog kouder kreeg. Nee, de winter was niks voor hem.

Zijn lichtblauwe ogen keken naar de witte wolf voor hem. Ze hield nog van hem, dat was fijn. Dit was zo fijn. Wetend dat zijn kids van hem hielden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Familiar Face (Scarleg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar Face (Scarleg)   Familiar Face (Scarleg) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stranger on land.. [SCARLEG]
» Familiar Face {Youmei}
» Surprise in Your Face
» The person behind Scarleg
» . Freedom [SCARLEG] .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Ashen Oak Cemetery-
Ga naar: