WELKOM
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.
WOLF OF THE MONTH
TEAM
ACCOUNT SWITCH

SEIZOEN
15ºC - 28ºC
Z O M E R
Het is eindelijk zomer in Serigala. De kudde's trekken weer aan, overal groeit gras en bloemen en het land ziet er weer prachtig uit. Tot nu toe heeft de warmte voor weinig problemen gezorgd en brengt het alleen maar lekkere dagen, maar misschien komt daar binnenkort wel verandering in?
CREDITS
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Kadar. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel
Vorige onderwerpGo downVolgende onderwerp
Administrator
Pawprints (₱) : 158
Roedel : Heuhuehuhu
Leeftijd : 2 jaar
Partner : She's a butcher with a smile, cut me farther.
Profiel bekijkenhttp://serigala.actieforum.com

Lucht-je-hart-topic

op di jan 26, 2016 9:05 pm
Om je hart te luchten.
Pawprints (₱) : 94
Roedel : Shadows concierge
Leeftijd : 3,5
Partner : Kiss me properly and pull me apart
Profiel bekijken

Re: Lucht-je-hart-topic

op vr feb 19, 2016 12:53 am
Oja, gisteren mn hospi-avond gehad, en, wat een verrassing, weer geen nieuw kamertje *Huilt* En toen ging ik me boos bezatten en eindigde ik op een straat met losse stenen waardoor ik viel en nu met dit ding op mijn gezicht rondloop:
Spoiler:

Dronken verhalen met Laura 101

think out of the box 
Pawprints (₱) : 378
Roedel : OKami
Leeftijd : 5 jaar
Partner : there is no fear in het (Amatariseu)
Profiel bekijken

op vr feb 19, 2016 6:59 pm
Nemy schreef:Oja, gisteren mn hospi-avond gehad, en, wat een verrassing, weer geen nieuw kamertje *Huilt* En toen ging ik me boos bezatten en eindigde ik op een straat met losse stenen waardoor ik viel en nu met dit ding op mijn gezicht rondloop:
Spoiler:

Dronken verhalen met Laura 101

Ziet er erg pijnlijk uit
Pawprints (₱) : 0
Roedel : Nah
Leeftijd : 5 years of misery
Partner : Love is stupid mate
Profiel bekijken

op do mei 12, 2016 9:40 pm
Soms voel ik me echt genegeerd

(niet tegen jullie ofzo)
Pawprints (₱) : 147
Roedel : {The shadows}
Leeftijd : 10 months
Partner : Me Myself and I
Profiel bekijken

op vr okt 07, 2016 2:27 pm
Ik haat mijn klas

Profiel bekijken

op wo feb 08, 2017 10:49 pm
Ik gebruik dit topic eens voor iets positiefs:

Ik vind het nog steeds super cool om te zeggen, maar ik heb 25 en 26 februari een expositie in Amsterdam Cool Wie had gedacht dat kunstacademie en fotografie ooit zouden werken. Haha niet mijn ouders. Got 'm now. Ik zit in een expo in Amsterdam, take that ouders >D

Happy me (:

think out of the box 
Moderator
Pawprints (₱) : 167
Roedel : The question is not "who is going to let me?" The question is "who is going to stop me?" [coming soon]
Leeftijd : 3 years old
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Profiel bekijken

op do maa 09, 2017 8:02 pm
Lees dit alsjeblieft helemaal, want het is erg belangrijk voor me. Thank you :3

*nervously presses 'send'*:
Ik wilde hiervoor eerst een apart topic maken, maar toen realiseerde ik me dat we een ‘lucht je hart’ topic hebben en daar past het veel beter bij... Nu hoef ik de chatbox niet te vervuilen met mijn sob story lol.

Ik schrijf dit ten eerste om mezelf eraan te herinneren dat het oke is, dat nee ik kan hier niets aan doen en het is niet mijn schuld, maar ook zodat jullie in ieder geval weten waarom ik soms dingen doe die ik doe of dingen beloof en ze vervolgens niet gebeuren, want ja dat heeft een reden, en is niet omdat ik een luie kokosnoot ben die met smoezen strooit en haar beloftes niet houd. So let’s have a little heart-to-heart.

Nu iets meer dan een jaar geleden, ben ik ergens mee gediagnostiseerd. Ik ga niet met labeltjes strooien omdat ik wil voorkomen dat mensen mij verkeerd/anders gaan behandelen of zien vanwege fabeltjes en bijgeloof, of ‘feiten’ die voor een ander misschien wel kloppen, maar totaal niet bij mij van toepassing zijn. Ook ben ik mijn diagnose niet. Maar wees niet bang, het is niet iets levensbedreigend ofzo, hoewel ik er wel m’n hele leven aan vast zal zitten.
Het punt is, er zijn heel veel dingen die de gemiddelde mens zonder probleem kan doen, maar voor mij ongeveer net zoveel stress opleveren als een diner voor het koninklijk huis van een ander land te moeten voorbereiden (en de reputatie van heel je eigen land afhangt van het succes ervan). Yeah, misschien een klein beetje overdreven, maar er zijn dingen die echt zoveel stress kunnen opleveren voor mij.. en vooral ook angst. Heeeeeeel veel angst. Ik ben nu bijna 19, maar een kind van 10 jaar is al zelfstandiger dan ik ben, bij wijze van spreken. Ik volg nu dus ‘trainingen’ die mij helpen uit te vogelen hoe alle zooi bij mij werkt en wat ik kan doen om daar overheen te komen. Dit is mentaal erg zwaar en als ik over m'n grenzen heen ga of ik kan alles even niet meer accepteren (wat best wel vaak gebeurd eigenlijk) dan kan dat resulteren in depressies en allerlei andere leuke shit waar ik nu niet op in ga.

Je hebt vast wel gemerkt dat ik zeg ‘morgen post ik’ of ‘ik reageer op dag X’ en vervolgens zit je een aantal dagen of langer te wachten tot ik eindelijk m’n belofte nakom, but it never f***ing happens. Niet leuk voor jou, niet leuk voor mij, want ik ga me er alleen maar rotter door voelen waardoor het nog langer niet gebeurd. Schrijven is voor mij zowel ontspanning als inspanning, if that makes any sense, maar om te kunnen schrijven moet ik wel op een bepaald relaxt ‘niveau’ zitten, anders lukt het gewoon niet of heb ik de energie er niet voor. Ben ik depressief, zit m’n hoofd helemaal vol of ervaar ik stress om wat voor een reden dan ook, dan lukt schrijven of whatever else I promised gewoon niet. Ook om van die stress af te komen kan langer duren dan misschien voor jou, dus nog langer geen postjes of setjes of whatever.
Dan zijn er ook nog een paar topics waar ik m’n volle concentratie in wil gooien omdat ik ze belangrijk vind voor mijn personages (of het aantal woorden gaat tegen de 1000 aan liggen). Het The Deep and Lovely Dark topic van Polaris is hier een voorbeeld van, maar er zijn er meer. Dit soort topics wil ik kostte wat het kost zo goed mogelijk doen en schrijven, maar daarvoor moet ik toch echt zo stress/depressie vrij zijn als mogelijk is en oh boy dat gebeurd de laatste tijd maar zelden. Als resultaat duur het nóg langer voordat ik daar eindelijk eens post dan op andere topics.

Dus ja, dat is basically waarom posten en ander stuff van mij zo belachelijk lang kan duren. Ik ben niet lui, ik ben gewoon een stresskip. Dat zou m'n motto/slogan moeten worden :')

Een ander iets is dat ik een heel specifieke interesse heb (yeah you guessed it: wolves. And nature/animals in general) en daar kan ik best wel obsessed over zijn, dus heel kleine dingetjes kunnen mij al mateloos irriteren als ze niet kloppen met wat ik denk waar te zijn, en het kost soms werkelijk al m’n wilskracht om m’n mond te houden en er niets van te zeggen, want ik ben bang dan heel opdringerig over te komen, wat misschien toch ook wel weer een beetje vervelend is voor mezelf en het liefst zou ik het gewoon willen zeggen :’) Dus als ik ooit eens een te directe opmerking plaats of je ergens op wijs ofzo als het aankomt op wolven, weet dat ik dit niet agressief of gemeen of opdringerig bedoel. Het is gewoon een tik van mij waar ik niets aan kan doen en het moet gewoon kloppen of ik word helemaal gek xD

Als je nu Sherlockje wil gaan spelen en alle aanwijzingen die ik hier heb gedropt wil onderzoeken om erachter te komen wat m’n diagnose is, well, go ahead, maar weet dat wat je leest op internet, of hoort van iemand die hetzelfde heeft, niet per se bij mij het geval is. Ook heb ik dan liever dat je me een pb stuurt en dingen even navraagt, voor je de verkeerde conclusies trekt. Maar hoe dan ook, ga me niet ineens anders behandelen. Ik ben gewoon Manon en niet m’n diagnose. Ga je me wel anders behandelen, dan bestaat er een kans dat ik me hier niet meer veilig voel en helemaal niet meer op Serigala kom. Niet om te gaan lopen dreigen, maar dit is een automatische vluchtreactie die ik van mezelf weet te hebben en ook te doen, no questions asked, no words spoken.

Het zou ook fijn zijn als je me een bericht of iets stuurt zodat ik weet dat je dit hebt gelezen, en ik niet ga denken dat het niemand wat kan schelen wat er met me gebeurd, because my mind can torture me like that, even if I know better. Ik ben daar echt heel bang voor. Ik hoef geen heel groot bericht ofzo, just a little something so I know you read it.. Een klein berichtje hiero zou ik ook echt heel fijn vinden <3

Dat was het :3

Oh help nu moet ik dit gaan plaatsen... Well, here goes nothing.

The road to HELL is paved with good intentions

Darayvian, Polaris, Loki, Caerwyn | Sucic, Aedan, Fenris
Pawprints (₱) : 810
Roedel : What will you become? [Ōkami Alpha]
Leeftijd : 6 jeers, 5 monts
Partner : Add some BBQ-sauce & enjoy! [Scarleg II]
Profiel bekijken

op do maa 09, 2017 8:38 pm
Beste M'non,

Ik vind het enorm gaaf van je dat je dit zo maar op internet plaatst. Het is privé'erer dan te vertellen hoeveel haren je kat op z'n kont heeft, en eigenlijk vind ik het wel dapper van je. Ik zal je niet anders gaan behandelen nu ik dit weet, omdat ik mij er in de eerste instantie ook nooit aan gestoord heb dat je wel of niet post, want zeg nou zelf: de officieel afgeronde topics in Serigala zijn op één hand te tellen (hooguit twee) omdat eigenlijk iedereen geen inspi/tijd/zin/whatever heeft.
Geen idee of het je wat 'prettiger' zal laten voelen - ik ben gewoon een 13 jarige gymnast, after all - maar je moet je er niet druk om maken dat je wel/niet post. Je bent niet verplicht om te posten! je bent trouwens wel verplicht om meer van die zwoele tekeningen te droppen

Greetz. De Garnaal

Moderator
Roedel : The question is not "who is going to let me?" The question is "who is going to stop me?" [coming soon]
Partner : I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Profiel bekijken

op do maa 09, 2017 9:43 pm
dan kan ik denk ik maar beter snel naar de tekentafel rennen Cx
Bedankt Garnaal <3

Profiel bekijken

op ma apr 24, 2017 2:57 pm
Ik dacht ik gebruik dit topic even om te laten weten waarom ik de afgelopen (twee weken,3 weken?? idk) afwezig was, maar er is voor mijn ogen een jong meisje (17,18 jaar) voor de trein gesprongen en dat fuckte echt met mijn brein. Heel naar om te zien, zeker omdat er niks meer van het meisje over was en het super lang duurde voordat er politie/brandweer ter plaatse was. Nu gaat het weer redelijk goed, maar had even tijd nodig om dat te verwerken. So, now ya know. Sorry voor de ongeplande afwezigheid xx

think out of the box 
Pawprints (₱) : 69
Roedel : I only hunt with the moon
Leeftijd : II winters
Partner : What are feelings anyway?
Profiel bekijken

op za mei 13, 2017 12:23 am
Het is uit met mijn vriend..
Gelukkig hebben we goed gepraat en het samen beslist. Maar toch voelt het ergens echt als een mislukking, heel rot, want ik heb hem nog steeds graag maar niet meer op die manier en eigenlijk pasten we gewoon niet voldoende samen..
Ik haat het gewoon zo om mezelf of anderen pijn te doen, ik had het zo graag anders gezien..
Hij verwijt me gelukkig niks en haat me niet ofzo. Ik hoop echt heel heel hard dat we vriendjes kunnen blijven na een tijdje..
Zo. Dat is eruit

zoekt topics! Meer info, klik
.:.:

The Woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep
And miles to go before I sleep
And miles to go before I sleep...

Pawprints (₱) : 277
Roedel : Good question..
Leeftijd : This little one just came to the earth 5 months ago
Partner : Not for me..
Profiel bekijken

op za mei 13, 2017 1:32 am
Goed dat e erover praat Lotte. Ik snap dat het heel kut is enz en drm zou ik maar positieve gedachten houden zodat je wat beter voelt. Ook met je moeder praten is wel fin, believe me. Zo geod ben ik niet in advies en ik weet dat het makkelijker is dan gedacht maar positieve dingen denken helpt wel bi mij c; Succes c; Als elke schaduw schuilt een zonnestraal c;

Profiel bekijken

op vr jul 14, 2017 8:22 pm
Ik voel me zooooo kut nu! Me vade rwerd niet normaal boos en ik moest zelfs huilen en ik ben niet van het uiten van me gevoelens. Hij vroeg mij of ik ff snel een pakketje wou brengen naar de buren alleen heb geen goede relatie met mn buren en k zag er niet uit en je zag basiclly me tepels enz. Ik zou dat ik het niet wou alleen toen gooide hij met het pakketje en was super boos geworden en was helemaal aan het schelden en ik wist eig niet wat me overkwam. Hij was helemaal boos en ik eerlijk gezegd werd ik een beetje bang van ;c En zei dat hij heeel teleurgesteld was en dat het hem pijn doet dat ik zoiets nii doe terwijl ik al heel veel mee help met het huishouden aangezien ik weet dat hij dat zelf niet allemaal alleen kan. En het deed me echt super veel pijn. En toen sloeg hij met de buren en zei dat ik maar moest opflikkeren naar me moeder, en me zus was net weg en dat ik daar maar achteraan moest gaan. En zoiets doet ie niet. Hij is super aardig en herkende hem niet meer en ik weet dat het waarschijnlijk door zijn medicijnen kwam enz maar alsnog. Toen liep hij heel boos naar de buren en ik barstte uit en pakte mijn jas en schoenen en deed ze aan en was van plan alles gewoon hier achtertelaten maar toen kwam hij alweer thuis en zei hij al sorry en hebben we het soort van uitgepraat en heb nu thee gekregen en alles is goed maar alsnog wou ik het hier kwijt omdat ik het echt ff ergens kwijt moet. En ik ga straks ook nog ff met me zus erover praten. IK wou daarheen maar papa wou dat niet dus ik bleef maar bij hem want anders ging hij zich heel rot en schuldig voelen. Maar ookal weet k dat alles oke tussen ons is zo voelt het niet want k voel me nog steeds fk kut eerlijk.

(dit moest echt ff)

Profiel bekijken

op vr jul 14, 2017 9:15 pm
Dat is heel naar meid! Ik ken het gevoel wel een beetje van een paar jaar terug, maar gelukkig gebeuren die dingen nu niet meer. Snap helemaal dat je in tranen zat en dat is ook helemaal niet erg! In ieder geval al wel fijn dat je vader zijn excuses aan heeft geboden en jullie het erover hebben gehad. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! <3

Profiel bekijken

op vr jul 14, 2017 9:16 pm
Darayvian schreef:Dat is heel naar meid! Ik ken het gevoel wel een beetje van een paar jaar terug, maar gelukkig gebeuren die dingen nu niet meer. Snap helemaal dat je in tranen zat en dat is ook helemaal niet erg! In ieder geval al wel fijn dat je vader zijn excuses aan heeft geboden en jullie het erover hebben gehad. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! <3

Dankjewel! Ik voel me nu al weer wat beter maar ben alleen nog steeds wat in shock over wat er is gebeurt.